Lidmaatschap

De Nederlandse Vereniging van Euritmisten bestaat bij gratie van haar leden. Als lid draag je bij aan een verbindend en ondersteunend orgaan voor de euritmie in Nederland.

Wil je lid worden van de Nederlandse Vereniging van Euritmisten (NVvE) dan kun je een mail sturen naar het secretariaat van de vereniging:  nvve@live.nl

Je ontvangt dan een inschrijfformulier en de statuten met het huishoudelijk reglement. Het contributiebedrag kun je vrij kiezen tussen: € 25,– ,  € 40,– of € 55,– per jaar.

Ben je een euritmiestudent op de Hogeschool in Leiden of een gepensioneerd euritmist/e, dan is de contributie € 12,50. Het verenigingsjaar loopt van 1 januari tot en met 31 december.

Zodra het secretariaat je ingevulde inschrijfformulier heeft ontvangen, krijg je een factuur toegezonden. Als deze betaald is, ben je officieel lid.

Je lidmaatschap opzeggen kan op elk gewenst moment door een mailtje te sturen naar het secretariaat.