24 april – Albolina’ door DeDae – Zeeheldentheater Den Haag

Albolina’ te zien op 24 april, 15:00 uur in het Zeeheldentheater in Den Haag

De voorstelling wordt gespeeld op verschillende basisscholen in Groningen, Ede, Nijmegen en Heerlen, maar we willen ook jou de kans geven, om samen met jouw kinderen of kleinkinderen te komen kijken. Je bent van harte welkom op 24 april om 15:00 uur in het Zeeheldentheater (Trompstraat 342) in Den Haag. Koop hier kaarten.

Komende drie weken werken de DeDae-leden in samenwerking met de studenten van de opleiding Docent Dans/Euritmie van de Hogeschool Leiden aan het sprookje ‘Albolina’.

‘Albolina’ is een familiesprookje over onze relatie met moeder aarde uit de Dolomieten. Het verhaal over de prinses Albolina die het ochtendlicht steelt, zet ons niet alleen een spiegel voor hoe wij met de natuur omgaan, maar geeft ook hoop en inspiratie hoe liefdevol de natuur met ons omgaat. Een sprookje over geven en nemen, over delen en voor elkaar zorgen.

Op muziek van Simone Fontanelli gespeelt door een klarinettist Stefan Woudenberg en een slagwerker Ricardo Oliviera en onder begeleiding van een acteur Louis van Rijt, ontstaat er voor de hele familie een betoverende sprookjeswereld.