Donderdag 25 (Middelburg) & Zaterdag 27 (Alkmaar) Mei 2023 – DeDae – Albolina

Beste DeDae-vriend(in),

“Wat een leuke voorstelling! Heb heel erg genoten. Wist niet dat dit soort voorstellingen bestonden!”, zo schreef een volwassene in ons gastenboek over ‘Albolina’. En vorige maand kregen we nog allemaal tekeningen opgestuurd van kinderen van de uil, de waterwezens en de jonkvrouw Albolina. De juf schreef erbij dat de kinderen vervuld waren met mooie beelden en het verhaal. Kijk, hier doen we het voor! Volwassenen en kinderen raken met dans en beweging, muziek en verhaal, zodat ze daarna met verwondering de wereld in kunnen kijken.

Albolina

De prinses Albolina steelt het ochtendlicht en wordt tot een onbeschrijfelijke schoonheid ten koste van anderen. Maar kun je zomaar iets stelen zonder anderen te schaden?

Dit verhaal zet ons niet alleen een spiegel voor hoe wij met de natuur omgaan, maar geeft ook hoop en inspiratie hoe liefdevol de natuur ons opneemt. Het gaat over geven en nemen, over delen en voor elkaar zorgen.

Leeftijd: vanaf 6 jaar
Datum: donderdag 25 mei 2023