DeDae beweegt door heel Nederland – Mei – Juni 2022

DeDae beweegt door heel Nederland. Komende weken dansen we in Vorden, Groningen, Nijmegen, Leiden, Rotterdam en Den Haag. Beweeg je mee?

Schoolvoorstellingen
Speciaal voor de middelbare scholen paste DeDae de voorstelling ‘Ik val niet, ik dans’ aan. Het Parcival College, het Karel de Grote College, het Mare College en het Rudolf Steiner College waren direct enthousiast. We zullen in twee weken honderden leerlingen laten bewegen in workshops en in aanraking laten komen met het thema ‘verbinding’ naar aanleiding van onze ervaringen in de corona crisis.Ken je een school waar wij een keer moeten optreden of een workshop moeten geven? Neem dan contact met ons op! In september/oktober plannen wij een nieuwe tournee en kunnen wij langs jouw school komen.

In mei en juni zal onze tournee door verschillende theaters in Nederland plaats vinden. De eerste data zijn al bekend! Schrijf ze in je agenda en mis het niet.

• Zaterdag 14 mei, 16:00 uur, Schagen, Theater Scagon Deluxe, voorpremière
  • Zaterdag 21 mei, 20:00 uur, Arnhem, Theater aan de Rijn, première
  • Zondag 22 mei, 16:00 uur, Ulvenhout, Ulvenhart
  • 26 t/m 28 mei, Witten Annen, Forum Witten 22
  • Donderdag 2 juni, 20:30 uur, Utrecht, Theater Kikker
  • Vrijdag 3 juni, 20:00 uur, Groningen, VRIJDAG theater
  • Woensdag 8 juni, 20:00 uur, Den Haag, Korzo
  • Zondag 19 juni, 16:00 uur, Varik, het Veerhuis

Meer data en informatie volgt in de komende maanden.

Workshops
Wil je met jouw bedrijf, familiekring of vrienden in beweging komen? Denk dan aan een workshop met ! We maken een workshop passend bij jouw wensen.

Steun ons
DeDae heeft de ambitie om uit te groeien tot een onafhankelijke bewuste euritmie-dans beweging. Met jong euritmietalent staan we aan het begin van deze beweging. Om deze talenten te stimuleren, nieuwe doelgroepen te bereiken en onze eigen performances te financieren, is particuliere steun hard nodig. Steun ons als Vriend en maak de beweging groter! Meer informatie is te vinden op onze steunpagina.

Bewegende groeten,

DeDae