Northwest Eurythmy-Theatre Company komt dit najaar met een sprookje naar Nederland, locaties gezocht.

De Northwest Eurythmy-Theatre Company komt dit najaar met een sprookje naar Nederland en we zoeken locaties om op te voeren!

We tonen het sprookje ‘The White Snake’ (‘De Witte Slang’) van de Gebroeders Grimm. Door euritmie, toneelspel, liederen en kleurrijke kostuums vertellen wij het verhaal van een dienaar die de taal van de dieren leert verstaan en op reis gaat… Door onze interdisciplinaire uitwerking worden de kinderen uitgenodigd om in een magische wereld te stappen.

WaarBij jullie op school
Wanneer4 t/m 15 november 2019
Hoe lang45 minuten
Voor wieIedereen

Ons sprookje wordt in het Engels verteld en kan daardoor als educatief programma ingezet worden. Onze liederen en bewegingen willen we graag delen, zodat ze gebruikt kunnen worden in de lessen Engels, muziek en euritmie. Voor of na het optreden kunnen we ook een bewegingsworkshop of gesprekken aanbieden.

In de bijlage is meer informatie over onze Company en een korte samenvatting van het verhaal.

Mocht uw interesse gewekt zijn, verheugen wij ons op een aanvraag. Alle verdere vragen, details en kosten kunnen dan besproken worden.

Met hartelijke groeten,

Marthy Hecker