Regionale Euritmie Dag Midden Nederland – 14 Mei

Aan euritmisten, euritmie studenten van Midden Nederland,

Wij willen jullie graag uitnodigen voor de Regionale Euritmie Dag Midden Nederland op 14 mei tussen 11:00-16:00 in Bosch en Duin.

De vraag hoe we regionaal met elkaar kunnen verbinden als euritmisten ligt aan dit initiatief ten grondslag.

Een eerste begin vanuit deze impuls is al gemaakt: afgelopen najaar is er door euritmisten uit onze regio een Gedenkstonde euritmie programma gemaakt en dat is uitgevoerd bij de ledenavond in Zeist,  Huize Kraaybeek in Driebergen,  Huize Valckenbosch in Zeist, Leendert Mees Huis in Bilthoven en Christophorus in Bosch en Duin.

Met de Regionale Euritmie Dag zoeken we de kennismaking, de ontmoeting en de verbinding met elkaar en hopen we een schaal te kunnen vormen waarin nieuwe initiatieven kunnen ontstaan.

We hebben voor deze gelegenheid Emilie van de Held en Berpke van Oers gevraagd om samen met ons euritmie te doen. Er is een gezamenlijke lunch en naast de euritmie is er ook voldoende ruimte voor uitwisseling in gesprek.

Het programma ziet er als volgt uit:
10:30-11:00     Aankomen met koffie en thee
11:00-12:15     Samen euritmie o.l.v. Berpke van Oers
12:15-13:15     Lunch
13:15-14:15     Uitwisseling in roulerende groepjes
14:15-14:30     Thee pauze
14:30-15:45     Samen euritmie o.l.v. Emilie van der Held
15:45-16:00     Afronding en slot van de dag

N.B.  Ook als je minder goed ter been bent, ben je van harte uitgenodigd om zittend en kijkend en in gesprek aanwezig te zijn.

Wij bieden deze dag aan. Wij willen jullie vragen of je voor de lunch een  smakelijke bijdrage mee brengt.
Graag horen we van je of je interesse hebt en of je er bij kunt zijn.

Met vriendelijke groet,

Britt Dijkerman