22-3 en 5-4 – Met Albert Steffen op weg naar Pasen – Zutphen en Nijmegen

Een Poëzievoorstelling, met lezingen van Jac Net en Frits Burger.
Deze themadag is een samenwerking van de Stichting Enkidoe en de Euritmie Projectgroep Zutphen.

De lezingen zullen een indruk geven van de rol van Albert Steffen als voorzitter en kunstenaar (Jac Net), en een literaire ingang geven op zijn werk (Frits Burger).
De poëzievoorstelling: ” Het Innerlijk Landschap” wordt verzorgd door de Euritmie Projectgroep Zutphen, onder regie van Chantal Heijdeman.
Middels zang, stemwerk, euritmische beweging, woord en muziek nemen wij U mee in de kleurrijke beeldenwereld van de diepmenselijke opstandingspoëzie van Albert Steffen.  Dichter, schrijver, kunstenaar en mens van deze tijd.

M.m.v. Cileke Angenent (zang), Veronica van Ittersum (spraak), Etje Ferwerda (lier).

Datum: zondag 22 maart
Tijd:     13.30 – 17.00 met aansluitend een soep maaltijd met gelegenheid tot uitwisseling.
Locatie: Vrije School Zutphen, Weerdslag 14a, Zutphen.
Opgave: jacnet@live.nl  Informatie: 06 514 091 55
Kosten: 25,-  inclusief consumpties en soepmaaltijd.
Vooraf boeken:  NL74TRIO07881957  t.n.v. Stichting Studiecentrum voor Antroposofie Zutphen.

P.s. Mocht U de voorstelling graag willen zien, maar bent U de 22e maart verhinderd, dan is er nog een tweede kans:
Op zondag 5 april om 15.30 uur in Nijmegen
Waarschijnlijk op het Karel de Grote College,  Wilhelminasingel 15 Nijmegen.  10 minuten lopen van het station.
Als U zich via de mail opgeeft, dan kan ik U berichten als de voorstelling op een andere locatie plaats gaat vinden.
Kaarten à 12.50  aan de kassa. Info en reserveren: info@metfrisseblik.nl

Met Albert Steffen op weg naar Pasen flyer